لاف كافيــه
مرحبا بك...
موقف الصحاب Cvz97710
لاف كافيــه
مرحبا بك...
موقف الصحاب Cvz97710
لاف كافيــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لاف كافيــه

جمــــــال ورقى ... وراء النجـــــــــــاح

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول
 لاف كافيـــــــــــــــــــــــــــــة ترحب بكم وتتمنى لكم الاستمتاع بكل جديد افلام - اغانى - العاب - اسلاميات -  فيديو كليب -  صور - برامج

موقف الصحاب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 10:26 pm

السلام عليكم
فى يوم انا ونور وواحد اسمو احمد فتحى صحبنا دلوق هو فى جيش كنا فى الاستاد وكانت معانا بنات انا ونور المهم البنات راحو الحمام واحنا كنا وقفين لما يخلصو واستنناهم لحد مخلاصو ولما طلعو فى شباب عكسوهم نور عمل نفسو راجل ازاى يتعاكسو واحنا وقفين نور ده يبقى العاشق المجروح اللى فى المنتدى المهم راح كلم الواد وانا مرحتش كنت واقف جمب البنات وبعدين نور بيقول لواد ترضه حد يعاكس اختك قالو اه ارضه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بعدين انا قعد اتضحك المهم جيى احمد فتحى اللى بقلقم عليه صحبنا رحنا بقينا احنا 3 وهما 2 بقين احنا اكتر عملنا فيها رجاله هههههههههههههههههه
المهم مسكناهم موتناهم فى واحد طار منهم بنبوصو كدا لقينا اكتر من 30 نفر جين علينا نعمل ايه بقى فى الوقت ده كلو خد بكان وطرنا بس مطرناش عشان خيفين احنا من النوع اللى بنطير عشان ناخد هنا شويه وهنا شويه عشان ميكنوش الكل فى مكان واحد المهم انا محدش كلمنى عشان انا رحت وقفت جمب البنات ههههههههههههههه
وبعدين القى نور حوليه اكتر من 20 نفر واحمد فتحى عليه اكتر من 15 نفر وببوص على نور القى بيطير واره الشجره يطرب واحد ويطيرههههههههههههههههههههههههههههه المهم انا سعته معرفتش اعمل ايه المهم لقيت قفص فاضى مسكتو وتخلت على العيال وشبعا قتل احنا 3 واتعشينا سعته طرب هههههههههههههه
المهم موتنا قتل اتصل بينا فوكس بنقلولو تعاله احنا فى الاستاد بنشاكل مع ناس كتير وياريت ماجى جى فاضى من غير حاجه فى ايدو وكان حيموت معانا بس سعته كان نور شعرو طويل طلع من غير شعر وانا كانت عينى خضره طلعت لقيته حمرا من كتر الطرب
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ولاء خالد
ملكه المنتدي
ملكه المنتدي
ولاء خالد

رسالة SMS : الحب مقطوعة موسيقية تتناغم فيها الاوتار لتنسج لحنا دافئا من قلب الحبيبين
مَــزَآجـــِي اَلْيُـــــومْـ : مَــزَآجـــِي اَلْيُـــــومْـ
انثى
السرطان
الماعز
المزاج : رايق

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 8:50 am

انت على طول واقف جم البنات يا سلطان وصحابك هما اللى بيطيروا ههههههههههههه بس قصة حلوة اوى احمرت فيها عنيك بس
العاشق المجروح
مشرف عام
مشرف عام
العاشق المجروح

رسالة SMS : [/scroll]ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة
ذكر
الثور
الماعز
المزاج : سلطان@ابوعاصم@فوكس@نور@ فرقة نجوم النجربسوهاج

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 2:41 pm

فضحتنا يا سلطان وخلاص
المدير العام
Admin
Admin
المدير العام

رسالة SMS : تحياتى لكم دبووور وشركائة

ذكر
المهنة/ العمل المهنة/ العمل : غير معروف
المزاج : يارب خير ديما
الاوسمة : وسام التميز

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالسبت أغسطس 15, 2009 9:29 pm

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد اى المسخرررررررررررررررررررررررة دى يخربيت ابوك احلى مووووقف وضع فالقسم بشهادة المدير العام
https://love-cafe.hooxs.com
????
زائر

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 4:00 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فضحتنا يا سلطان بس المهم انا جيت والناس خافت ومشيت لو كنت جيت ولقيتهم كنت ضحضحتهم

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احنا الاساس مع رعايه مثلث الرعب

فوكس @ نور @ سلطان

عدل سابقا من قبل الفوكس في الإثنين أغسطس 17, 2009 1:12 am عدل 1 مرات
????
زائر

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالأحد أغسطس 16, 2009 4:55 pm

حبيب قلبى
سندباد
مشرف عام
مشرف عام
سندباد

رسالة SMS : لا اله الا الله محمد رسول الله
ذكر
العقرب
التِنِّين
المهنة/ العمل المهنة/ العمل : شرطى
المزاج : تمام
الاوسمة : مشرف مميز

موقف الصحاب Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقف الصحاب   موقف الصحاب Icon_minitimeالأربعاء فبراير 17, 2010 8:40 pm

ههههههههههههههه شكرا

موقف الصحاب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» على أى موقف تبكى