لاف كافيــه
مرحبا بك...
الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك> Cvz97710
لاف كافيــه
مرحبا بك...
الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك> Cvz97710
لاف كافيــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لاف كافيــه

جمــــــال ورقى ... وراء النجـــــــــــاح

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول
 لاف كافيـــــــــــــــــــــــــــــة ترحب بكم وتتمنى لكم الاستمتاع بكل جديد افلام - اغانى - العاب - اسلاميات -  فيديو كليب -  صور - برامج

الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك>

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ولاء خالد
ملكه المنتدي
ملكه المنتدي
ولاء خالد

رسالة SMS : الحب مقطوعة موسيقية تتناغم فيها الاوتار لتنسج لحنا دافئا من قلب الحبيبين
مَــزَآجـــِي اَلْيُـــــومْـ : مَــزَآجـــِي اَلْيُـــــومْـ
انثى
السرطان
الماعز
المزاج : رايق

الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك> Empty
مُساهمةموضوع: الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك>   الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك> Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 2:58 pm

هديه النهارضة هيبقى الجزء الثانى من باب الرزالة واسمة ازاى ترزل مع حبيبتك ااولا كل لما تتقفوا على ميعاد روحلها متاخر وسيبها تت ووتتذنب شوية يامامى اول ماتوصل ماتدهاش اهتمام علشان اساسى هى هتطلع فيك تاكلك علشان اللطعة اللى انت لطعتهلها فحاول تتحجج باى حجة كانك بتعمل اى حاجة فى الموبايل ولما تسالك بتهبب اية؟ قولها بستعلم بس عن الرصيد او اى حجة هبلة يعنى وظبط كل مشاوير ك المهمة على اليوم اللى هتقابلها فى ويا سلام لو كان فيهم مشوا ر من بتوع المصالح الحكومية اللى بيطلع وبينزل ميت مرة ويلففك المصلحة كلها حتة حتة يبقى تمام كدة رجليها على رجلك . ولو قالتك انها جالها عريس قولها بجد؟؟؟؟ هتقولك ايوة مستغرب كدة لية؟؟؟ اممممم قولها هو فى حد لاقى عرسان اليومين دول على العموم الف مبروك يا حبيبتى ولو قالت لك انا عاوزة اتجوز واحد بالطريقة دى والكلام دة قولها يا حبيبتى امال انتى فاكرة احمد زويل هيجى يتقدملك مهو دة اخرك يعنى ولو العكس وقالت العريس عاجب بابا وماما وعندة وعندة وبيقولولى انت عبيطة قولها انا كمان رايى من رايهم هىهىهىه هتقولك يعنى انت كمان موافق علية قولها انت اللى عبيطة طبعا الغرض الاول من الحوارات دى انها تحرك حضرتك علشان تروح تتقدملها اعمل عبيط ورد على قد اللى بتسمعة
يا جماعة انا كدة خلصت جزء من الموضوع اى يوم تانى هكملة علشان ايدى وجعتنى اوكى مستنية الردود لحد مااكملة اوكى اخخخخخخ
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك>   الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك> Icon_minitimeالجمعة أغسطس 14, 2009 6:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا مستني الجزء التاني والله انتي برنسيسه يا عم ايه ده كلو كلامك جميل

بس مفيش بنت دلوقتي بتعمل كده مع الواد البنت بتكرف علي طووول معندهاش وقت بتشوف واحد تاني
حرامى_المعزة
مراقب عام
مراقب عام

رسالة SMS : [/scroll]ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك>   الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك> Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 19, 2009 2:53 pm

مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بس انا رايى انا الموضوع كان ماشى حلو لحد حكاية العريس دا مفهوش هزار و لا انتو رايكم ؟

الجزء الثانى من باب الغلاسة والرزالة<ازاى تبقى رزل مع حبيبتك>
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاى تبقى رزل فى المواصلات
» الموت(الجزء الثانى)
» التربية الأيمانية (الجزء الثانى)
» ازاى تخلى البنات تخنق وتولع
» ماذا تفعل لو الجزء التانى ...................................